søndag 7. november 2010

Jeg gikk en tur i lysløypa

Slik ser 2011-versjonen av Lysløypa ut.
Det siste året har Andrea og jeg spist en del ute. Med oss på ferden har vi hatt boka Lysløypa 2010. Det er ikke et kart over løypenettet i Nordmarka, men en oversikt over et tjuetall restauranter i Oslo som gir gode rabatter dersom du medbringer nevnte bok. (Vanlig rabatt er 2 hovedretter til prisen av 1).

Og ikke tro at det de dårlige restaurantene uten gjester som reklamerer på denne måten. Nei, her er det flotte og relativt kjente kjøkken som gir bort én hovedrett. Vi har besøkt Vognmanden (som jeg har anmeldt her), Ruffino m.m. Her koster hovedrettene fort over 200 kroner, så det er ikke mange besøkene man skal ha før boka som koster 249 kroner er spart opp og vel så det.


Jeg fikk boka til jul av Andrea i fjor. Jeg har vært i kontakt med utgiverne som lover ny bok for 2011. Så i år kjøper vi den sammen og gleder oss til mange nye, spennende restaurantbesøk.

En glimrende julepresang, altså. Er det noen som har noen andre forslag til matbøker som kan legges under juletreet? Legg igjen en kommentar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar